one down, two to go

Hade tre "uppgifter" sen i fredags
-Hitta min nya i-Pod som jag inte hittat sen jag kom hem från USA
-Hitta alla mina kort, tex patientkortet, friskiskortet mm som jag la "på ett bra ställe" innan jag åkte, frågan är bara var?!
-Fylla på luft i mina vinterdäck som är lite sladdriga:)

Jag har nu klarat av punkt nummer 1 så jag har kommit en liten bit på vägen iaf:D

Igår när jag var på friskis så fick jag vara med på deras veckovadslagning om vem som åker ut ur idol. Slog sås satans bra med tärningen så jag fick välja först och tog såklart Nicklas, och han åkte ju ut!! Så nu är jag 60 kr rikare! Dock så sjöng han faktiskt riktigt bra igår, men han är kass i vanliga fall:P

Idag har jag gjort sånna där bra grejer som tvätta, åka med mammsen och handla på Bikupan, bakat bröd och packat om i garderoben så jag får inte lite mer kläder. Kvällen bjuder inte på så mkt, ska köra John plus sällskap till Jönköpingsgalan och sen inta soffan för lite körslaget. Kanske kan slå vad med mamma om vem som åker ut nu när jag verkar vara bra på det!

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0