Pizza

Idag har jag gjort egen pizza till mig och pappa, måste se till att han äter;) Har inte gjort sådär jättemycket förutom det, men det jag faktiskt har gjort har varit duktiga grejer, diskat och städat och gått med hundarna. Tror jag ska döpa om dom till Skönheten och Odjuret. Odjuret rusar runt som en galning här inne nu och skäller på mig och vill leka, men nej tack!

Bygglovet till tillbyggnade blev inlämnad idag och vi skulle börja gräva och greja på tisdag men nu vill de tydligen göra en arkeologisk utgrävning för att leta efter gammal skit, typiskt! Vi får se hur det blir.
Imrogon ska jag slappa lika mycket som idag, så nice att ingen flåsar mig i nacken, om jag saknar mitt gamla jobb? oh no!

Lite bilder från min överraskningsfest:

Johanna, Klara, Hedvig och så Oscar där bak:D


Heidi, Ida(Idas bröst ville vara med, haha, förlåt, det är internt:P) och Lisa


Vilken blick;)


Jag är glad såklart:D:D:D

Påsleken:D

Jag


Här klipps det...


Hahaha, John tog av sig jeansen för att bli lite mer rörlig:P


Klara är sjukt böjlig!


Johanna är lika böjlig hon, vid henna tidpunkten har jag såklart åkt ut:P Det är bara bottnen kvar!

Förresten åt ni kanelbulle på kanelbullens dag som var i förrgår? Det gjorde jag, mamma och Tuvisen

MMMMmmmm!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Erica

Åhhh vad elakt att nämna kanelbulledagen och dessutom lägga upp en bild på detta härliga bakverk.. EVVVIL!!!

2009-10-07 @ 00:35:37
URL: http://jarlette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0