S.O.S. GUTE

Ikväll sitter jag helt klart bänkad framför tvn kl 20.00 och sos gute. Det är ju så gulligt med gotländska och så är jag ju helt inne i sjukhusgrejer för tillfället:)
Idag gick jag och Tuva på bio vid 13, Ice Age 3 stod på schemat och den var ju lika kul som de andra två:p Lite grejer då och då som barnen inte förstod som jag antar var riktat till alla föräldrar!

Vid 16.30 var det dax att värda på Johns puls i Huskvarna och HELVETE! vad mina muskler skrek och inte ville vara med! Snygg sal dock, med kristallkronan i taket och att gymmet kan se rakt ner i salen, snacka om att man tog i dubbelt så hårt! Jag fasar inför morgondagen:S 4 hårda pass 4 dagar i rad är inget som min numera otränade kropp klarar av har jag upptäckt men what to do? jag får väll sätta mig i ett hörn om jag inte orkar mer:P

Imorgon ska jag träffa Johanna vid 2 och sås ka vi fika, läängtar! Har inte träffat henne "på riktgit" sen jag åkte(hon var ju med på min överraskningsfest men det var inga djupa samtal direkt)<3<3


Mitt "nya" hår;)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Karin

Den färgen gör sig ju urbra på dig! You go girl

2009-10-30 @ 17:49:43
Postat av: Annika

Gud vad fint! Gudinna

2009-10-31 @ 09:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0