Stoppa inte in något mindre än en armbåge i örat!

Haha, tycker jag var jättekul! Det knastrade i mitt öra så fort jag öppnade munnen i fredags, skitläskigt. Sa detta till C som sa "stoppa inte in något mindre än en armbåge i örat" Jag fattade ingenting...men vadå? Man får la inte in en armbåge i örat?! Precis! Topsen är örats största fiende, men detta är något jag absolut ignorerar och fortsätter lugnt peta saker mindre än armbågar i mina stackars öron:P Dock hjälpte inte någon tops mot mitt knaster men jag sov på saken och vaknade upp till en knasterfi dag, halleluja!

Sommarsoppa(mormors hemliga recept! haha) och våfflor till lunch. Alla 8 (mormor, morfar, mamma, syster, moster, kusin, kusins respektive och så lilla jag!) pressade ner sig vid bordet på altanen som pumpades med värme från brasan, värmeljus coh element, klart man ska sitta där ute! Kom upp i 23 grader tillslut:D

Kom hem bara för att inta fosterställning på fårskinnsfällen framför brasan nån timma eller två, åh så underbart!


Dagens klädsel idag har varit skithet!
Pyamasbyxor från USA, oxy hood och skitit hår!
Nu är jag nyduschad och ser INTE fram emot mitt tandläkarbesök imorgon! Vissa tänder ilar och jag slår vad om ett hål eller två! Innan dess ska linser och nya heta glasögon provas ut och eftermiddagen bjuder på receptionsstående på Friskis och senare HLR-utbildning på samma ställe, en lång dag helt enkelt. Där emellan nånstans så ska även en liten syster hämtas på fritids och köras hem. Jag? arbetslös? nej det känns inte så!

Håll några tummar för mig!

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

ja life totally sucks. jobbigt att stå i kö, träffa lite gamla goa folk och spendera pengar på fem min.. men what to do? bara bita i de sura lixom ...



haha jaaa gör de, de är askul o låna hem o prova. speciellt om man tar med sig några fula bara för att. jag tycker du ska göra de. stora. röda. och heta ;) de gillar vi



ja men onsdag låter ju faktiskt bra. ska kolla upp våran hemtenta och så , och om vi ska ses nåt med studiegruppen men de får jag veta imon så jag kan ju höra av mig då?!? :) ska du på aerobcen sen??

2009-10-12 @ 10:54:37
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0