There's something bout' the way you do the things you do..

Det är verkligen dax att flytta. Jag har haft en väldigt trevlig dag med min lilla mamma, så det är inte just det som är problemet. Problemet är att jag behöver späda ut mina vänner med lite nya bekantskaper. Jag är uttråkad! Alla som jag vill ringa och sedan möta 20 min senare bor alldeles för långt bort nu för tiden, och de som finns kvar är alla upptagna på sina egna håll ikväll. Inte annat än att man känner sig lite ensam här i världen:P

Har precis kollat in all möjlig statistik. Utbildningar i massor och även kikat på lägenheter. Jag vet ju vilken lägenhet jag vill ha men kan vara så att det är aaaaningen för hög hyra. utan "plötsligt händer det - Triss" (som jag väldigt inte ofta köper:P kanske borde gå en svenskakurs?) så är det rätt kört. Utbildningarna klarar jag med nöd och näppe så det blir nog till att göra högskoleprovet och få upp mitt 1.2 till något betydligt högre för att vara på den säkra sidan. Men hur ska det gå till? Har inte ens koll hur man räknar ut procent längre, inte ens om jag får en miniräknare:O!



Iaf så är jag lite glad ändå trots allt. Nr 1 är att jag ska åka till Halmstad oh träffa Emma inom två veckor, lite osäkert på datumen! Åh vad kul det ska bli:D
Nr 2 är att Carro kommer hem från USA innan jul(minus på det är ju att hon bor i Sthlm) men det fixar vi ju lätt. Vad ska jag med min bil till om inte att köra den?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0