Trevlig kväll:)

En lugn dag på Friskis, fick tom sluta 15 min för tidigt, melike! Hämtade mina 60 kronor uppe hos John med, det kändes trevligt:D haha

Sen bar det av till Stina för middag. Hon bjöd på kyckling, potatis och morötter i ugn, lite grönsaker och vitlökssås, så gott:) Vilken lyx eller hur?

Värdinnan<3


Mmmm:)

Sen tog vi en promenad i friadalen och jag inhandlade en tia-lott för en 1/6 av pengarna som jag vann. Nu hoppas jag bara att jag vinner några miljoner på den med.

Jag var typ tvungen att ta en bild i hissen:P Hissar är som gjorda för det;)

Stina sa att de frågat henne på hennes jobb om hon hade några vänner som sökte jobb så nu ska hon säga till dem att jag är intresserad så får vi se hur det blir, det vore ju bra att bara vara timanställd. Vi kom också fram till att vi absolut vill åka på skidsemester tillsammans, så nu ska vi undersöka vart vi vill. Sverige eller alperna, när och hur länge!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0