UNDERBARA VÄNNER!

Mina vänner är underbara! John och Johanna har varit i farten och bjudit in alla mina vänner till en överraskningsfest. Jag anade ingenting förens mamma började snacka om att jag var tvungen att ta på mig skor jag kunde gå långt i (öhhh, ska vi ta en promenad i skogen?) Att ja just det, du måste nog ha lite pengar (va? vart fan ska vi??) Har du med dig allt nu? (vadå allt, för vad??) Blev lite nervös där ett tag men sen dök faktiskt både John och Johanna upp i huvudet fast inte tillsammans, men de hade slagit sina kloka huvuden ihop:D

Så jag fick bindel för ögonen, sattes i en bil där jag tafsade lite på passagerarna för luska ut vilka de var, men det hjälpte inte så mkt, sen ut ur bilen in i ett hus, funderade på om vi var hos John, men hissen lät inte som vanligt men sen tog jag ett steg in i lägenheten och kände lukten av massvis med hårspray...hej JOHN!

Så underbar att se och krama alla igen och atta alla mina vänner från olika håll var samlade. Har lite bilder men min laptop vägrar ansluta till mammas nät och bilderna finns inte på hennes laptop som jag sitter på nu.

Utgången blev på Sliver och sen en kall väntan på bussen hem!

Ska strax dra till Ikea och titta lite med mamma och skulle vilja gå på Johns aerobic, men det första jag gjorde på hans pulspass i fredags var ju att stuka foten som nu gör ont hela vägen upp till knät, så får nog hoppa över det!

Dagens anra uppgift blir att försöka byta bort min tid i repan på friskis imorgon för jag ska upp till Linköping och hälsa på Christin för första gången, ska bli så kul att se henne igen, senast var ju i November!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Caroline

åh vad roligt! hoppas du hade superkul :) iih nu har jag bara en vecka kvar :O insane. kram

2009-10-05 @ 06:31:27
URL: http://charmylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0