Visingsö

Sitter här i stugan som är ombyggd sen jag var här sist, och nytt kök:D Superfint!
Igår spelade vi kort och kollade på Körslaget, iaf delar av det, fick slåss om kanalval med morfar som skulle se fotbollen. Sen fastnade jag och Oscar framför Skruva den som Beckham medan John och moster löste korsord så det blev ingen tidig kväll. Nu blev det precis frukost med alla världens tillbehöv, har man en underbar mormor eller vad? Värsta hotellfeelingen:) Våfflor till lunch senare, mmmmm!

Nej nu ska jagvisst göra en brasa!

Puss

Kommentarer
Postat av: ida

OM jag är. snacka om en go start på första veckan efter praktiken ;) ledig mån, ons, tors o fre ;) haha. tack säger jag ! ;D men jag ska till skolan iaf imon och köpa sittningsbiljetter till mig o li, vilket iofs tar typ fem min, HAHA ..



usch DOM utgifterna är inte roliga. speciellt inte tandläkaren, dom bara snor åt sig pengar för saker som dom inte ens behövt göra. typ. men ett par röda glajjer tycker jag definititv du ska satsa på, finns inget hetare ;) de skulle passa dig som handen i handsken!



åh guuud va mysigt det låter, jag dör :D ni lär ha haft världens mysigaste lördag därute på öa :D

2009-10-11 @ 21:49:07
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0