Hawaii!

Igar landade vi pa Hawaii, vilket paradis! Nu ar det dock 12 timmars tidsskillnad till Sverige sa det ar inte sa enkelt att prata med er dar hemma:)
Stoppade just in minneskortet i datorn och ska se om jag kan lagga upp en bild eller tva, jag hoppas!

Har fatt bett over hela jakla kroppen och de blir bara fler och fler utan att jag en endaste gang har sett vad det ar som biter mig, det enda som dyker upp i mitt huvud ar loppor for de ser man vall inte men hoppas jag har fel, det later ju ratt ackligt. Manga av dom sitter i sma klungor pa fyra bett ocg det lustiga ar att Angelica inte ha ett anda, men vi ska ta en svang forbi apoteket och se om de vet vad det ar. Ar ju van vid att bli biten av alla sorters kryp, de verkar gilla mitt blod, men jag vill garna ser mina forovare!

Livet i en resvaska borjar bli mindre roligt och jag langtar sa efter att bo bo hotell om 3 natter. Rent och fint, ensamma i rummet och man kan packa upp sina grejer for forsta gangen, weiii! Vi har supernara till stranden, det tar 3 minuter och da hinner du pa den tiden ocksa springa in och kopa vatten pa vagen, haaarligt. Dagen har tillbringats pa just denna strand och nu ska vi ut och traska lite!
Detta med bilder verkar ga mindre bra men ni ar vall vana vid detta laget:)

San Francisco var underbart! Alskar den staden och det var sakert bra for min sota sma extrakilon, hej backe upp, hej backe ner, och nagra ganger till:) Sista dagen hyrde vi en tandemcykel och cyklade over Golden Gatebron. Vi kollade pa sjolejonen vid pier 39, vi gick runt pa Alcatraz, vi shoppade, vi akte pa guidad tur, vi sag de kanda viktorianska husen, Vi gick runt i Golden Gateparken och gick in pa en sciencegrej och kollade pa fjarilar, en albinoaligator och vi har aven besokt en japansk tetradgard, fast man fick inget te! Mer an sa far ni inte veta for nu gar min internettid ut!!

PUSS!!!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

både hawaii och san fransisco lockar mig som tusan. vill se massa bilder sen! :)

2009-09-21 @ 15:28:37
URL: http://tussitussilago.blogg.se/
Postat av: ida

va braaa, jag blev nästan lite orolig där haha. vi letade som faan men vi började åt fel håll så lite illa av oss .. :P



¨hawaii låter underbart. verkar som du har en underbar resa och jag är såå avundsjuk som sitter här o huttrar o fryser ... och ni gjorde typ exakt samma saker som oss i SF, fantastisk stad är nästan en underdrift ju :)

2009-09-21 @ 18:34:47
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0