Nu:Hej New Jersey. Snart: HEJ SVERIGE!

Jag är hemma igen fredag morgon, hur stört är inte det?! Dessutom så kan jag inte pratar normal svenska längre, allt är en himla röra och så är det numera jättesvårt att skriva på ett svenskt tangentbord och jag använder inte åäö langre utan bara a och o!

Inget mer ska inhandlas så väskorna ska packas, frågan är hur sjutton det ska gå! Ett mirakle SKA ske!

Det var en lååååång resa från hawaii till New York sista flyget på 5 timmar så hamnar vi dessutom i olika delar av planet och jag satt inklämd mellan en tjock gubbe och en bredaxlad svart bög som de fick slita från mobilen när vi lyfte eftersom han detaljerat beskrev olika dejter han varit på, det var iaf underhållande för mig:D Iaf så var det inte så jättelätt att sova inklämd mellan dessa män och vi åkte från hawaii på morgonen och landade i New York på morgonen så vi missade helt enkelt en natt, men gav inte upp utan det var frukost och shopping, men runt två fick vi ge upp då jag i princip somnade stående i ett omklädningsrum på forever 21:P

Idag gick jag ÄNTLIGEN över brooklyn bridge och sen bar det av hem till familjen. Vi ska sova här nu i natt och det är otroligt najs att kunna gå runt och äta lite vad man vill, slänga sig i soffan och vet att den är ren!

Nej detta har jag inte tid med nu, ska över till Erica snart!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0