Ny dag, nya mojligheter!

Jag har gatt upp, dushat och fixat mig och klockan ar bara 9.15! Bra jobbat Maria. Fast det hjalpte inte sa mkt anda for Angelica is sleeping like a baby:D

Frukost har pa hostlet och sen vill jag hitta Britney's Stjarna har pa walk of fame, vi bor ju pa hollywood boulevard sa det kan inte bli sa svart hoppas jag, fast den ar ju ratt lang;P Sen sa far vi se om vi hinner med att ta en vandringstur, skulle vara trevligt men vi ar ju bada tva forkylda sa vet inte om det ar sa smart eftersom Angie hostar!

Nej nu ska jag kolla hur jag ligger till med mina pengar pa banken och sen oskyldigt vacka somntutan:)

PUSS

Kommentarer
Postat av: ida

självklart, guidad tur är bokat ;) inte asmkt o se för de är litet, men du är så välkommen så :)

de blev en kramfors, ville ha en som höll när man väl lägger pengar på en soffa känner jag.



hur är det i LA? britneys stjärna letade vi oss fördärvade över, men den är precis utanför hollywood and highland shoppingcenter :) så mitt i mitten typ, haha!

2009-09-12 @ 11:22:41
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0