Off we go!!

Nu så är vi färdigpackade! Californiaväskorna klarar nu viktgränserna och det är väll en bra början?! Väskorna som vi lämnar kvar och som sen ska med hem till Sverige har dock en hel del övervikt, men det är ett senare problem:P Tanken är att jag ska klä på mig 10 lager kläder som åker av igen när jag gått igenom kontrolerna, hihi!

Angelica kom med tåget tidigt i morse och jag kände en sån befrielse när jag kunde skita i om barnen borstat tänderna eller ätit frukost!! Hallelujah! Sen så har vi packat, packat om, lite matintag, mer packning och sen åkte vi iväg och jag köpte en lite större handväska och en mkt mindre för party, nice som bajs! Sen pratade jag lite med Tuvisen och mamma, hon är så fruktansvärt söt min lillasyster!

Nu har vi precis gjort brownies som vi ska ta med oss mot flyget och så ska vi såklart lämna lite till familjen också:D

Båda två lämnar kvar våra laptops här så uppdateringen kan bli lite kass! Men jag ska försöka visa att jag lever nån gång iaf!
Nu ska vi gå över till Erica och mysa lite innan hon kör oss till tåget lite senare.

PUSS, love you!


Kommentarer
Postat av: ida

åhhhh va kul o åka nu jag dör av avundsjuka maria!!



hrrm... menar du lena eller linn? :)



HA SÅ KUL NU !!!!

2009-09-03 @ 10:26:52
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

haha driver du med mig???? oh my gad världen är liten. hon var ju i min insparksgrupp! haha!



hur har ni de? TELL ME :D

2009-09-06 @ 20:41:36
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0