SATC

Jag är lite småarg, för när vi åkte på vår sex and the city tur i lördags så var det massa lappar uppsatta överallt vid våra stopp och guiden gjorde oss uppmärksamma på dem. det stog "no parking" och så datum och tider och hela köret. Gissa varför?! Där ska de spela in nya filmen!!! Många långa gator nedanför 34 gatan. Det börjar nu på fredag och jag är inte där och kan kolla!! Fatta att åka in och kolla på inspelningen, fan vad häftigt! Man får ju datum och plats från lapparna, damn!

Har nu varit ute på middag med familjen(minus pappan som jobbade) och jag gav alla var sitt avskedskort. Mamman berättade att de planerar att ta ut mig på middag när jag kommer tillbaka hit igen för att hämta väskan så det känns skönt. Jag kan inte fatta att jag är klar nu! Inget mer au pairjobb och snart inget mer New York, buuu!

Lite bilder från helgen:
Fredag, förfest på carros och Johannes hotellrum

Vilka spiror Filippa har, och kan tänka mig att carro har en utsikt:P

Jag skulle göra samma sak, menhade för korta ben och ramlade ihop på sängen, av skratt:P


Älskar bilden, ingen är med!


Jag leker käändis i limon:D


På Pink Elephant, Filippa, Anna och jag


Erica och Filippa


Johannes och Carro


Sånna här heta tjejer var utspridda lite överallt i lokalen.


Sen så fanns det hästpoliser precis utanför!

Lördag, SATC tour:

The Pleasure Chest där Charlotte köper sin rabbit;)


Den sjukligt snygga restaurangen där Big och Carrie har sitt engagement party!


Cupcakes från Magnolia Bakery där tjejerna åt cupcakes;) Min till höger, Ericas till vänster:)


Baren som Aidan och Steve öppnar, den ligger dock inte där de säger att den ligger i filmen:P


Där fick vi var sin Cosmopolitan såklart!

Resten av helgen får ni sen för det blev en satans massa bilder!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0