sorry

Jag har verkligen ingen tid över till blogen just nu. Idag är min sista dag i familjen!! Imorgon bär det av till flygplatsen sent på kvällen och sen går flyget tidigt på mogonen den 3:e.

I fredag var vi ute på Pink Elephant. Förfesten var på Carolines och hennes pojkvän Johannes hotellrum precis vid Penn Sation. Sen blev det Limo som vanligt;) haha till klubben. Helt okej men rätt kass musik och inte så stort.

Lördag och jag och Erica åker in till City för att åka Sex and the City tour. Skitkul att se alla ställen IRL och varje gång vi satte oss på bussen så fick vi se klipp från de ställen vi precis besökt. ska lägga in bilder och förklara allt när jag har tid!

På kvällen hade vi kräftskiva här hos mig. Det var Jag, Erica, Filippa, Jonna och Ann, det är ju så fruktansvärt gott!! Sen gick vi ut här i Jersey.

Söndag och jag går upp efter 4,5 timmars sömn för att åka in till city med Anna. Vi gick på Museum of natural history (där den första Natt på museet spelades in) Där mötte vi upp Annas kompis Anna som bor på manhattan. 23e gatan, mitt i smeten i ett pent house!!
Efter det går vi rakt igenom central park för att komma till Metropolitan mueum of art(tror det heter så:P) där mötte vi också upp Erica, Filippa och Carolina(så jag fick träffa henne igen!! GLAD:D) sen åkte jag hem för att sooooova!

Nu är en väska packad och den väger 23 kilo, på grammet! Så hoppas deras våg har samma inställningar som mig så det inte skiljer något:P Den andra är snart klar den med!

Nu måste jag fortsätta, är liiiiite stressad!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0