Stoppa tiden!

Hawaii ar sa UNDERBART! Har jag sagt det?:D

Hittade finaste stranden jag nansin vart pa igar, herrejavlar! Tog bilder sa de kommer.

Idag har vi varit aventyrliga och har akt jet-ski och sa akte vi parasailing. Kopplades fast i en fallskarmsliknande sak och sa slappte de linan efter en bat som man svavade dar upp med varldens utsikt och pirr i magen:) Imorgon ar sista dagen i hawaii och da blir det snorkling och en sista dag i solen. Brannan har inte riktigt utvecklats som jag vill, men det ar ju inte det viktigaste trots allt!

Pengarna rinner ivag fort for internet sa jag maste fatta mig kort! Flyget gar kl 09.00 i overmorgon och sa landar vi i new york kl 06.00 dagen efter sa HEJ JETLAG!
Pa schemat nu star popcorn och cola pa rummet, har fatt resans forsta huvudvark, men det ar vall inte konstigt med konstant sol pa huvudet. Shopping blir det inte mkt, finns hur mkt fina grejer som helst och hade varit perfekt om det hade varit sommar i sverige nar jag kom hem, men sa ar ju inte fallet sa istallet ska hostklader panikshoppas i New York nar vi landar:)

Saknar er!

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

åh shit vad sjukt, vilken dag är de du kommer hem? herregud vad galet snabbt tiden har gått jag dör haha. sista pulspasset utan dig i eftermiddag då?! antar att det blir superpanikshopping i new york de sista då, NJUT för här finns bara gina hm och vila haha !!!! :)



jag längtar efter att få se alla bilder :)

2009-09-25 @ 10:34:53
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0