Venice beach/Universal Studios

Sa i tisdags sa akt vi fran hostlet i San Diego till Vinice Beach dar vi skulle bo tva natter. Blev en 2,5 timmas resa men det gick valdigt snabbt med bra sallskap. Det var jag, Angelica, Ann och Jonna. Vi lyckades ta oss till hostlet som lag 20 min fran stranden. Inte varldens mest nice hostel men vi  overlevde:)  gick till  Venice dar vi tog kort av olika slag. jag kopte en I<3LA t-shirt och sa gick vi heeeeela vagen bort till Santa Monica dar jag lyckades hitta 3rd  street dar jag var med pappa och christin for  7-8 ar sen?! Bara det att jag inte kom ihag vad det hette:P San mysig gata utan bilar och massa shopping och mat. Hittade ett stalle med underbart fresha hamburgare.

Dag tva och vi motte upp Ann och Jonna pa Universal Studios. Det blev en heldag med 3D, 4D, kolsvarta berg-och-dalbanor, ascool vattenshow, djurshow, 1h guidad tour med specialeffekter mm mm. Forlat att inlaggen inte har nagra bilder men det finns ingen kortlasare pa datorn! Ni ska fa se allt nar jag kommer hem:)

Idag har vi varit pa stranden i Santa Monica, lyckades branna rumpan och hoppas jag kan sitta ner imorgon, var sa noga med att smorja in mig sa ar lite pissed! Vid 4pm packade vi ihop, tog oss till hostlet for att hamta vara fetingvaskor och sa gav vi oss ut pa en 1,5 timmars tur med buss och tunnelbana upp till Hollywood. Bor pa ett skitfint hostel med gratis internet, guidade turer och party pa bakgarden och partyturer till klubbar. Innegarden har basket, pingis, en stor TV med biostolar och fina lampor:D Love it! Helt klart bast hittills. Ikvall ska vi ata och ta det lugnt och imorgon ska vi folja med hostlet pa en guidad tur i hollywood. Sen pa kvallen ar det party har pa innergarden sa vi far se om vi stannar har eller gar ut!

Magen kurrar sa det blir nog allt!
Having the time of my life!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0