Jobbelijobb

Står på jobbet och det är inte så mkt action! Går runt och fixar, trixar, polerar och har precis vässat alla pennorna i barnhörnan!

Slutar vid 4 och ska träna halv 5 om ryggen tillåter. Har haft ont i flera dagar men det har ändå varit okej, igår blev det 100 gånger värre och jag kan itne böja mig framåt. trots det så gick träningen igår faktsikt bra så hoppas på samma sak idag:) Sen när jag kommer hem ska moster knåda igenom ryggen lite och så ska jag en snabbis upp till A6 för att köppa lite saker till C. Det blir en tidig kväll för jag ska....

...Öppna i jönköping imorgon, trevligt att ställa klockan på 04.50, eller INTE! Sen blir det träning igen vid 4 hoppas jag och sen vet jag itne vad jag ska hitta på. Trodde jag skulle ut med Johanna, men hon trodde det var på lördag och så har vi båda gjort upp planer för den andra dagen så det sket sig:P Ska åka till pappa och C på lördag iaf och sova så länge jag vill för första gången på evigheter!

Alla satans uppgifter i skolan är klara nu förutom den sista megauppgiften, men instruktionerna är itne ute än så jag lever i förnekelse än så länge!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0