oj då

Det var inte igår, eller i förgår ens. Har varit skönt med en lååång bloggpaus!

Mkt plugg för tillfället och jag har mkt annat att göra också. Är bitter över att jag inte kan åka hem till pappa alls lika ofta som jag vill för jobbtider och plugg kommer ivägen. Det blir max varannan helg. Inte ens helger är heliga längre. Nästa helg är det dock dags igen och jag längtar!

Nu ikväll är jag hemma med Tuva som är sjuk. Skrutan kan inte prata utan viskar fram det hon vill för att hon är så hes, sen så har hon feber och ont i halsen. Så jag gjorde tacos till oss och åt aldeles för mycket och sen kollade vi på Talang.

Imrogon ska jag torka allt i mitt rum för man kan skriva meddelanden på hyllorna med fingret:P Sen ska jag hem till Helena dit jag tror att Malin också kommer komma och så ska vi se matchen. Ska bli kul att kolla in lägenheten med:) På söndag är det hårdplugg då nästa uppgift ska vara inne på måndag, den efter det är uppgiften från helvetet(trodde itne det kunde bli värre, ack så fel jag hade!) Jag och Helena ska hålla föredrag och bli ifrågasatta av två personer hela tiden, samtidigt som resten av klassen tittar på. Shoot me!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Cornelia

sv: haha, too bad. men jag har frusit in två påsar så du kan knacka på hos min mamma och pappa närhelst du vill. ;) tror de mosas om jag skickar med posten...

2010-04-23 @ 22:27:09
URL: http://tussitussilago.blogg.se/
Postat av: anna

äntligen uppdaterar du! mvh din trogna bloggläsare anna andersson! :) hoppas allt är bra med dig, det verkar ju så iallfall! kram

2010-04-24 @ 20:25:49
Postat av: ida

haha ja de gjorde du ! hade jag inte ens tänkt på , var tvungen o kolla igen ;) haha

2010-04-27 @ 21:26:10
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0