Tillbyggnaden

Vi har ju koncentrerat oss på nerevåningen som ju är helt klar och då har vi satt igång med övervåningen. Det blir högt i tak och hur fint som helst!


Vi är i full gång med fondtapeten, pappa limmar:)


Den låga väggen har jag tapetserat helt själv och gjorde lika mkt som min lilla papps på fondväggen, jag är sånt pro nu!


All Done!


Superhärligt takfönster och så ska vi såklart lägga in golv snart. Pappa säger att jag ska få lägga golvet. Han verkar ha fått någon knäpp att han måste lära mig allt sånt just nu:P Han säger att det behövs en per generation som kan allt sånt och jag har ju inte så mycket konkurens i pappas familj;)

PUSS



Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

Det ser ju snyggt ut

2010-04-13 @ 05:23:31
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0