Veckouppdatering

Ja nu var det visst en vecka sen:P Vet inte riktigt vad jag har gjort för något. Träning och jobb, pluggande och i lördags FYLLDE STINA 20 ÅR! Så glad att vi har hållt kontakten så bra, hon är min äldsta vän(inte i ålder då, utan i tid:P)

I lördags gjorde jag också högskoleprovet. Hann inte ritkigt läsa sista delen på svensk läsförståelse och så kändes delen med tabeller och kartor helt som skit. Men när jag kom hem med mit kontrollpapper och rättade så gick det väldigt bra på kartora trots allt och sämre på delar som kändes bra, haha. Fick iaf 81/122 vilket troligtvis blir 1,3 så lite bättre än förra gången men hade faktiskt trott att det skulle gå bättre. Well well vi får se om det räcker.

Igår hade vi en ny lärare i kursen som bröt lite så man fick koncentrera sig på vad han sa, och så sa han "do you see the idea?" i varannan mening:D

Idag ska jag och Helena börja på nästa uppgift och vid 18 ska jag på en föreläsning med Kajsa Bergqvist som friskis ordnar, ska bli intressant och se vad hon ska prata om.

Sista anmälningsdag till högskolan snart och jag har inte bestämt mig än, skit!

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

fisken, vem annars?! ;) HAHAHA

2010-04-13 @ 20:28:08
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

haha ja, fisken kan inte vara som oss andra. SUCK!

2010-04-13 @ 22:13:44
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Cornelia

sv: haha, kom hit och hämta den. här finns massor... :)

2010-04-23 @ 21:49:28
URL: http://tussitussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0