Blivande personalvetare:)

That's me! oh yes it is!

Gick in på studera och såg att andra urvalet var klart. Har hela tiden tänkt att det inte gör så mycket om jag går ett år på hälsopromotion först men fan vad nervös jag blev och riktigt kände känslan som jag skulle känna om jag inte kom in. Men det gick ju bra "ANTAGEN" stog det så fint längst upp:D

Måste bara hitta en soffa, och en tv-bänk, och ett soffbord. Säg till om du har ett till övers:)

Har legat ute på gräsmattan och spanat på John medan han har kommit på och övat in rörelser till nya passet, nu verkar han dock ha slocknat här inne på altangolvet.(vi fick gå in för det började regna här på sunny island) Nu har det dock slutat men det är ju blött i gräset fortfarande. Det som var så fint i morse, varför regn?

Nu vill jag bada, får se om jag får liv i John igen!

ÅUSS

Kommentarer
Postat av: Johannes

Grattis!

Och då ska du såklart gå med på www.hrsverige.nu där vi personalvetare hänger!



Mvh Johannes

2010-08-29 @ 13:41:14
URL: http://www.hrsverige.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0