Fix och trix

Idag har jag fixat och trixat. Skulle sova så länge som jag vile men vaknade ändå vid nio men somnade och vaknade fram till 10.30:) Sen har jag fixat försäkring, både hem, olycksfall och allriskförsäkring. Fixade också en ny e-legitimation eftersom jag bytt bank och så csn på det. tog mig ett tag att räkna ut hur mycket jag tjänat sen juli men tror jag fick ihop det rätt. Om itne så hoppas jag att det inte är mer än 3000 kronor till för isf har jag ljugit för csn:O Men jag var noggran och lverdrev tom när jag räknade så det är nog rätt.

Skulle ju åkt till gbg idag och fixat i lägenheten och träffat helena men när jag packat in det mesta i bilen och gjort iordning en kylväska med fryst och kalla saker så ångrade jag mig. Kändes så onödigt att åka dit bara för att åka hem imorgon kväll igen för ska jobba i Hva på fredag morgon.

Ohh just det Mina tvillingkusiner Annika och Karin fyller 18 idag, jag undrar vad som hände, de var nyss småpluttar som gick på allt man sa och alkohol och killar fanns inte i deras huvuden. Tur att jag ska flytta till Gbg nu så jag kan hålla lite bättre koll på dom:P

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0