Imorgon börjar skolan!

Lite pirrigt är det allt, har också hört att det inte alls kommer bli någon mjukstart utan att man slängs rätt in i det. Kanke lika bra?! Igår hade vi iaf en smygpub så att vi fick träffa varandra och faddrarna. Finns ju en hel del personer att prata med så har inte fått någon riktigt uppfattning om vilka som är något för mig:P Tror vi är 80 stycken och det är under 10 killar, gymnasiet all over again typ. Iaf så blev vi indelade i grupper igår och jag hamnade i reggaegruppen för alla är olika musikstilar. Så på pubrundan imorgon ska man vara klädd i reggae, känns lite svårt:P

Johanna och Klara var här precis och de tycker att jag ska vara ett mariuanablad:P Kartong har jag så det skulle kunna funka, men jag har ingen grön färg och hinner itne måla imorgon så det blir till att klä sig i gult, grönt och rött. Inga färger som ajg har i graderoben så ska köpa någon t-shirt eller ett linne imorgon. Får låna byxor av Johanna och så tänkte jag titta in på butteriks och kolla efter en sån där mössa ni vet som alla har. Om jag orkar så ska jag fläta håret och låtsas att det är dreads:P

Föreläsning imorgon kl 9 och jag har vänt på mitt dygn så kommer itne kunna sova tidigt idag kan jag säga:) Ska iaf göra mig iordning och lägga mig i sängen och slötitta på TV brukar göra under för att bli trött!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0