Jag lever, jag lovar:P

Nu var det längesen, typ väldigt längesen, typ 1,5 vecka sen. Iaf så är jag i princip helt inflyttad i min lägenhet:D Har en hel låda med stövlar och vinterskor som ska ner bara, och en matta, men det är ju bara små detaiiils. Idag ska jag på johns testpass, aerobic dans. Kommer nog vara sjukt bra om jag känner honom rätt. Innan dess ska jag träffa johanna nere på stan och ge henne hennes 4 par jeans som hon dumpade här förra vekan och som jag ska lägga upp. Imrogon åker jag ner till Götet för att sova första natten i lägenheten, ska träffa helena med som redan har flyttat in i sin lägenhet.

Är sjukt taggad nu för att börja plugga, har kollat in lite folk som jag vet ska gå i min klass för vi har en grupp på facebook:P Nästa fix är litteratur men det är en jäkla massa böcker bara för första kursen och man ska väll inte behöva köpa allihop?

Iaf så ska jag hit the symaskin nu!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0