Reality

Blev lite halvledsen när jag gick på stan idag och väntade på Miriam, snart, väldigt snart bor jag inte här längre:( Älskar mitt Jönköping, det är så bra på alla sätt och vis. Men samtidigt så vill jag inte stanna för det är dags för nånting nytt och spännande.

Min syster åker ut till Visingsö med mamma och en kompis imorgonbitti så mamma så till henne att säga hej då till mig eftersom jag åker till pappa på söndag och sen vidare till gbg. Fick en låång hård kram och puss på kinder, haka hals och en blöt puss på munne som avslutning. Min lilla gosegris hur ska jag klara mig utan henne?!


När vi var ute och tog upp kräftor:)


Bästaste kusinen och syster yster när vi firar min födelsedag!


Imrogon är det Kick Ass Kick Off 10 på friskis. Ska bli jättekul men kände att jag inte pallade med att gå på tre träningpass på en dag. (man har fått välja tre aktiviteter under dagen, bland ett flertal alternativ) Så bytte bort mitt Träning med hög intensitet mot en föreläsning. Sen ska jag ha Bollywood och Jympa efter det:)

Måste sy klar tmin klänning nu om detta ska gå bra. kom på att jag tagit alla klänningar till Gbg men hittade en i garderoben som måste sys om en hel del så började igår och nu ska jag göra klart den och så kan jag ha den imorgon:)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0