Utför just dag 15/15

Idag är min sista dag på mina 15 dagara av jobb med en ledig dag i mitten. 14.15-19.45 på friskis och sen härliga 21-01.30 på mc donalds:P

Imorgon ska jag få se min lägenhet för första gången!!!! Fan vad jag är taggad. Har hela bilén fullknökad meed kartonger och tror jag måste pumpa däcken innan jag far iväg, haha! Dock så har jag inget sällskap och är lite bitter över det. Varför ska alla jobba eller ha andra planer?!

Jag står här och äter en Twix och har lite dåligt samvete över det, nu när jag inte tränar, typ ever, sås ka jag väll hålla mig undan från sån skit tycker jag, men icke. Nått som är roligare är att jag äter min twix iklädd min nya tröja från HM:D

I tisdag var jag på Eclipse med lisa med mat från gamla wok innan bion och i torsdags träffade jag Helena för första gången på väldigt länge:) Det var då inhandlingen av tröjan gjordes på rean för 100 spänn och en go fika på Johans.

Idag hade jag även min första sovmorgon på evigheter kändes det som. Har börjat 6 nu tre dagar och fan vilket humör jag var på igår när jag kom hem. Skitirriterad och helt slut i både kropp och huvud. detta vansinnes-jobb-i-alldeles-för-många-dar-i-rad är nog inte min grej:P

Nu ska jag ge gymmarna lite rosa fina trasor att torka bort sin svett med:D

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

hahah jag la ner den andra och började på en ny ;) ÅHHH va kul o se lägenheten, tror den är tokfin!

2010-08-01 @ 20:48:22
URL: http://stjarnoga.wordpress.com
Postat av: ida

mhmmm i know ! ;D ge mig lucas!! nom nom nom!

2010-08-03 @ 10:40:19
URL: http://stjarnoga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0