dagens

med dagens menar jag inte dagens outfit, utan dagens bakning:)

Cornflakeskakor

Så väldigt ojuligt men så får det bli:)

Smörjer mig som en galning då min näsa håller på och trilla av, men jag överlever. Nått som är värre är att vakna efter en natt med täppt näsa på grund av starkt motstånd till nässpray eftersom jag alltid blir så beroende att jag anvvänder det alldeles för länge så att mina slemhinnor blir screwed up vilket resulterar i forsande näsblod:P

Tänkte precis sätta mig och plugga inna jag släpar mig in till stan för lite julklappsshopping. Passar bra att plugga först eftersom jag tvättar också. Men guess what?! Grannen började precis spela sin fetinghöga musik så jag inte kan plugga och nu kan jag ju inte åka till stan eftersom tvättiden kommer ta slut innan jag hinner hem igen, vilket skulle betyda inlåst tvätt!
På väg in i lägenheten igen efter tvättstugan så ställde jag mig och satte örat mot min egen dörr för att höra min musik, trots att mitt öra var mot min egen musik så hörde jag grannens högre. Borde gjort så tidigare för har alltid tänkt att han kanske hör min musik lika mkt som jag hör hans, men så var det ju inte!
Så nu sitter jag här och är rätt fast. Funderar på att packa för hemresan till jönnet!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0