Fuuuuck!

Jag har skitont i halsen. Detta får INTE hända. Jag tycker ju att denna delkursen är rätt svår och behöver verkligen gå på föreläsnignarna! Hade ont redan när jag vaknade idag men hittills har jag ignorerat det men det funkar inte längre.

I fredags var det ju sittning. Mkt trevlig kväll! Jag blev glad och rund om fötterna så att säga, men vaknade hyffsat pigg i lördags för pass på Friskis med John:)


On the dancefloor!


Maria "alienhead" lindberg och elin:)


Efter träningen åkte vi hem till filippa och åt lunch med henne och sen hjälpte John hennen att sätta upp en hylla. Kvällen bjöd på sminkparty hemma hos mig och sen utgång på Gretas som är ett gayställe. Mkt underhållande att kolla på en del killar på dansgolvet. Det var oattraktiva bara överkroppar pch jag önskade att de skulle sätta på sig tröjor! en kille stod på ett bord och dansade med sin egen spegelbil, en annan var bara sjukt galen och sprang in och hoppade på alla:P


Jag och Johanna på Gretas <3


john var glad:D


Snyggingar!!


Kusinerna:)

Har precis kollat på GG, nu plugg! c ya!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0