I'm free

Tentan är skriven och klar. Gick till och med en timma innan sluttid:) Tre frågor hade jag inte den blekaste vad jag skulle skriva men hittade på nånting helt eget, vad läraren som rättar måste tro att jag är dum i huvudet:P Men G är jag nästa helt säker på att jag får om inte min känsla är helt åt helvete!

Maten är i ugnen och jag är stört hungrig eftersom jag åt frukost kl 7 och klockan nu är två! Det blir flygande jacob:)

Lägenheten är kaos men jag orkar itne bry mig. Vid 17 ska jag och filippa åka till ikea. Hoppas hon inte ska köpa för stora saker för kom på att jag har en fet jäkla kudde i baksätet som tar upp alldeles för mkt plats. Kan inte ens se när jag backar!

Soffan lyser fortfarande med sin frånvaro och jag fick ju höra att chefen skulle ringa mig(detta sa dom i onsdags) ingen ringde, så igår ringde jag igen och var itne så glad vilket jag tydligt talade om. Lite stolt över mig själv för det var itne vanliga bitchiga maria som ringde utan har lärt mig lite om allt snack om kommunikation, dock gjorde jag itne riktigt som man ska. men var väldigt lugn och stilla och sa bara att jag börjar tröttna och att jag itne tycker det är okej att det tar över 10 veckor. Det jag hatar mest är att dom skyller ifrån sig. Jag SKITER I om ni har problem med er leverantör, jag vill bara ha min soffa. allra mest vill jag att dom ringer tillbaka när de säger det och att jag ska slippa jaga dom!

Anyway. Idag är det pisskallt ut. -14 när jag gick till skolan men fick sms från pappa om att de har -18 så det kan alltid vara värre:P

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0