Jul"lov"

Jag sitter här på mitt jul"lov" och pluggar. Så. kul. Går väldigt segt men borde hinna läsa igenom alla kapitel till tentan iaf. alla feta artiklat som ocskå ingår i litteraturlistan sktier jag i. Jag är ingen supermänniska!:P
Är fortfarande lite förkyld, det värsta är att alla slemhinnor i min näsa är fucked-up. Ont som satan gör det och rynka på näsan kan jag itne göra längre så får hoppas att jag itne råkar ut för några obehagliga lukter den närmsta tiden!haha:P

imrogon är det nyårsafton och jag har skcikat pappa till systemet för att köpa "champagne" till mig, medans ja sitter fastklistrad här uppe och skriver. snart ska jag gå ner och baka bröd som ska med tillbaka till Götet. Ska bjuda hem lite folk när terminen börjar igen tänkte jag. Det går alldeles för långt mellan gångerna med massa männsikor. Surt bara att min lilla tottekusin hinner åka till Nya Zeeland innan jag kommer tillbaka hem. Hela 5 mpnader ska hon vara borta. ska jag behöva gå runt här hemma och hoppas att hon inte gör något dumt!! efter brödet tro jag att jag tar paus från studierna och kör igång bion här uppe med stora duken. Det blir en helt annan sak att kolla på duk jämfört med TV. ska se om jag får ig¨ng ljudanläggnignen med så ska jag låtsas att jag är på bio och poppa popcorn också(haha, skrev först att jag skulle pippa popcorn, vad rör sig i mitt huvud egentligen?)


Wohooo!


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

men att pippa popcorn kan ju säkert vara kul hehe

2011-01-02 @ 12:26:01
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0