Skärpning

Oj vad jag helt har glömt att blogga! Sitter just nu och pluggar, tycker denna delkursen är mkt svårare än den förra så jag ska verkligen anstränga mig nu! Det är personlighetsspykologi nu, förra var socialpsykologi:)

Kl 8 kommer johanna hit och så ska vi titta på film, ska bli myyyyys. Träffar min puff aldeles för sällan känns det som.
Just det, soffan kom i förmiddags. Helt helvetisk beskrivning som kom med den, men jag klarade det, jäkla tur att jag råkar vara både rätt logisk och teknisk! Har tagit kort på den som kommer upp imorgon eller ikväll beroende på tid! Imorgon går jag i skolan mellan 9-16 precis som i mpndags och onsdags. Så långa dagar! Sen är det sittning kl 19 så jag måste vara effektiv! Jultema, måste ge mig upp på vinden och se om jag har en tomteluva bland julpyntet, som också ska fram så det måste jag hinna!

Ni som bor i Götet får inte missa att komma hem till mig på lördag. Då är det sminkparty!

Kan itne sluta lyssna på Like a G6, superbra om jag får säga vad jag tycker! Now I'm feeling so fly like a G6...

Nu: back to plugg!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0