Snörvel

Är så satans förkyld. Började igår morse men att ignorera den funkade tills igårkväll. Började i halsen, nu är det hals, näsa, feber och ont i varenda kroppsdel. Nej jag är inte ynklig?!

Har gråtit ögonen ur mig till Svenska Hjältar och funderar på att skippa att skaffa barn. Helt sjukt vad mycket det är som kan hända dom!! De kan få en köttätande bakterie, eller drunkna i en flodvåg eller bli strypta av en alkis. Om mitt barn dör tvivlar jag på att jag själv skulle komma ut levande på andra sidan. Samtidigt kan jag inte tänka mig något mer underbart och skulle med gjädje skaffa barn nu om jag var klar med min utbildning och hade en man att skaffa barn med. Svårt det här:P

Jag tog mig faktiskt till skolan idag och det var rätt okej i början men det gick utför, men vad ska man göra när det är obligatoriskt?

Nu ska jag bädda ner mig i sängen igen. Är sugen på godis men har ignet att snaska i mig. Sitter och stirrar på en påse chips, men de är förbjudna, or are they?!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag har massa chips hemma men min hals vill hellre ha choklad :(

2010-12-15 @ 20:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0