Velpotta

Jag är en riktig velpotta, har fetingbeslutsångest, har psykiska problem(haha) ja ni fattar. Gillar itne att ta stora beslut. Som min utbildning som nu har(hade?!) lugnat ner sig en hel del. Inte själva utbildningen, (där har jag skitmycket att göra, men gör det inte) utan jag menar att välja. Gjorde ju mitt val och orkade inte ens tänka mer på det, förens nu. Nu tänker jag på det, alldeles för mkt. Börjar tänka på hälsopromotion igen, och på studentlivet i Jönköping. Göteborg har inget att komma med när det gäller det. Klart vi har sittningar och små klubbkvällar men det är itne det här med kåren, ovve och dygning och allt vad det heter. Trivs dock skitbra i götet och vill inte bo i min hemstad men ändååååå. Tänker i vilket fall inte göra några drastiska ändningar nu så ska stänga av tänket till sommaren, eller iaf när ansökningsdatumen börjar närma sig.

Funderar också på att söka jobb på liseberg. Skulle nog vara en rolig upplevelse tror jag, samtidigt som jag gärna spenderar sommaren i jönköping. Men eftersom dessa andra tankar på utbildning och sånt har dykt upp så borde jag jobba där nu så jag inte flyttar ifrån det och inte kan göra det senare.

GAAAAAAAAAAAHHHHHHHH blir galen av sånna här tankar och önskar att dom bara kunde puffa upp i rök, helvete!

Nu ska jag gå och tänka på mitt liv, kul.

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

studentlivet i jkpg är awesome! pssst, byyyyyt ;)

2010-12-19 @ 13:46:36
URL: http://stjarnoga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0