Billös

Till att börja med så beställde jag ju kläder från HM för några veckor sen och fick allt utan en underdel till en bikini som skulle komma denna veckan, igår fick jag en lapp i brevlådan där det stog att min underdel var "slutsåld" men att jag gärna fick kolla på hemsidan om dett fanns något annat som jag ville ha. ??? Öhh, ja, jag har gärna en helt annan underdel till min rosa leopardmönstrade överdel, NOT!
Så ringde dit i morse och sa det och då sa hon att jo men vi har fått in nya nu, jag skickar en direkt. Alltså kan dom inte ta reda på det inna dom skickar ut den jävla lappen då?! Tänk om det hade varit en jacka eller vad som helst och så tror jag att den inte finns och bsetäller nånting annat och så finns den, verkar ju urdumt, men nu löste sig allting trots allt.

Nått som var värre var att jag skulle hämta min bil på Atteviks vid 16, kommer dit och han säger
"ja just det, det var den, den går inte att köra"
"öhh, nehe? Varför inte då?"
"kammremmen håller på att gå av, ett under att den inte redan har gjort det"
"okej...men kan ni inte byta den då?"
"Jo, tänkte ringa dig om en halvtimma och fråga"
Men what the f**k varför ringa efter det att jag skulle komma, bara för att jag ska få åka dit i onödan?
Så någon bil fick jag inte med mig, John var redan på Holmgrens så jag ringde Oscar och så fick jag åka med honoms om tur var. JAg blir så irriterad, kunde dom inte ringt när dom upptäckte att jag behövde en kammrem så hade dom ju kunnat byta samma dag!! Sånt här irriterar mig alldeles för mkt och jag jobbar på att bli lugnare:P

Kalaste var underbart, kom ju en timma tidigt så fick kolla när de övade och världens coolaste danskille var där för att uppträda lite han också, har varit ledare i Uppsala men har en egen dansstudio sen 4 år tillbaka. Kunde inte ta ögonen från honom, haha. Både pga hans dans, den snygga kroppen, trevliga personligheten och söta ansiktet. Tror dock att han är lite för gammal för mig och en så trevlig kille är nog inte singel anyway:)

Nu ska jag glo på film:)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0