filmkväll?!

Hade tänkt kolla på Patrik 1,5 som jag trodde att jag hade i dataväskan, men det var visst The wrestler och slumdog millionaire och jag kände för något lätt och roligt. Har iofs inte sett någon av filmerna och tror att det är absolut hög tid att jag se slumdog-filmen eftersom alla pratade om den och jag aldrig kunde vara med och prata:p haha!

Nu blir det nog så att jag kurar ner mig i sängen och kollar på SYTYCD istället, hade varit trevligt med lite godis, men icke!

Var ju på Johns aerobic idag och hoppade runt som en ledsen vante. Svårt! Jag hatar att inte kunna, alltid, spelar ingen roll vad det är för något. Så jag var på väg att gå ut flera gågner för att det inte gick men tror att jag kan det mesta nu iaf så det går bättre nästa veckan. SKa se till att stå längst fram då, för nu kom jag sent och fick stå långt bak och då ser man ju inget!

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

buhuu nej de gjorde vi inte =/ slutade skolan kl 4.. men ska s ehur jag har de nästa vecka, ev ka jag kanske smita tidigare eller om jag till och med slutar tidigare ! ;)

2010-02-03 @ 11:15:33
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0