Flyttahemifrånlängtan...

Åh vad kul det ska bli att flytta. Inreda. Klara sig själv. Lära känna en ny stad. Nya vänner. Men samtidigt rätt så läskigt:P Turligt nog så är det ju så att jag känner några stycken som redan bor där och några till som ska flytta dit:)

Efter passet igår så gick jag ju på pedsex parks alla hjärtnas dagbio:) Helena kunde inte komma direkt vid 18 så gillade ju inte att jag skulle dit själv men träffade Ida och sen satt jag på raden framför Emma som jag har gått i parallellklass med typ hela livet. Jag satt helt ensam(fick besök av Ida ett tag dock:P) på raden framför henne och hennes två kompisar och vi hade riktigt kul:P En bit in i "The wedding date" så kom äntligen Helena så jag fick lite sällskap:P Film nr 2 var "Love actually"

Körde hem Helena och nu ska ni få höra nått riktigt udda. Husen på gatan såg likadana ut vi körde förbi ett hus där jag kände igen bilen som helena brukar köra så jag tror ju att hon bor i det huset....MEN hon bor i huset bredvid! Varje hus har ett garage, men garaget är grannens, fattar ni? Heludda och jag trodde hon skämtade. Vad är det för dåligt påhitt. Kul om man ska upp en söndagmorgon för att spika i garaget och så väcker man grannen eftersom ens garaget ligger i deras hus.

Anyway. Idag ska jag på Johns aerobic och sen ska jag stå i repan efter det, imorogn ska jag öppna friskis vid 5.45. kulkul, samma sak på torsdag. Wish me luck!

BTW så försökte jag skriva ett inlägg igårkväll men som vanligt så har blogg.se problem så det gick inte, dags att fixa till alla fel kanske?

PUSS


Kommentarer
Postat av: idaida

wäää, bra art du hade kul =) och idag hängde jag näästan med hela aerobicen ju ! tagga lööördag !

2010-02-16 @ 21:45:38
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0