GALA!:D

Igår var det gala och jag hade verkligen skitkul!! Tror jag har lite bilder på kameran och så tänkte jag sno lite från Facebook för det var många kameror i luften!
Jag är bakis och ska ta en dusch nu är tanken och sen ska jag åka till HVA för att jobba vid 16.30.
Har ett fetingblåmärke på högra låret och en jäkligt öm arm, varför ska folk alltid slå på mig?!
Trött, trött, trött, int eså konstigt då jag sov 3 timmar inatt och knappt att jag sov när jag sov, delade soffa(hos John) med PJ(praktikant jävle, haha) och fötterna hamnade utanför. Har försökt plugga sen jag kom hem men det är stört omöjligt för det spelar ingen roll hur jag sitter så somnar jag ändå! Hur ska detta gå?

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

ni var så fina :) jag har spanat på fejjan ! haha

2010-02-28 @ 20:18:20
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0