Hur fångar man lättast en duva?

Min syster drog ett skämt för mig precis. Haha, jag med min kassa humor tyckte det var riktigt kul:P

"Hur fångar man lättast en duva?
...Man kastar sig ut från en balkong och låter som en brödsmula!"
HAHAHA! Så jävla rätt!

Kom hem från Friskis för en stund sedan och trotts att jag mår näst intill som vanligt så var det nog inte den bästa idén jag haft på ett tag. Redan på andra låten så kom illamåendet krypande och blev bara värre och värre. Kanske itne så bra att skaka om matsäcken så mkt? haha;)
Klarade iaf mitt-e-mot låtarna men sen gick jag och duschade. Så fort jag slutade hoppa runt så blev alt bra igen så jag ska fortfarande träffa Ida ikväll.

Nu ska vi göra egen pizza, mmmm mums:)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0