Isaberg

Befinner mig hemma hos pappa och C. Har precis stekt ägg till våra äggmackor då jag tyckte ost var alldeles för tråkigt. Sysslar alltså med matsäcken:P Ska koka thé nu är tanken men personligen så dricker jag ju mkt hellre varm choklad så det får nog bli två olika thermosar. Lite förvånad över att pappa ville göra matsäck, han är mer "vi-köper-i-backen-typen" men mig gör det ingen större skillnad:) Vi ska åka med företaget som pappa jobbar på, ska bli kul att träffa hans kollegor.

Ska sova här efter att vi kommer hem och så ska vi tapetsera imorgon innan jag åker hem till Jönköping för Johns melodifestivalparty. Ska bli kul, var ju ett lååångt tag sen jag var ute och festade, kommer inte ens ihåg när det var, haha! Vet att jag har en flaska black tower här uppe på mitt rum men gillar inte det vinet nått vidare utan får se om jag hinner köpa något annat kanske.

Oj vad tiden går snabbt!

PUSS<3


Kommentarer
Postat av: ida

nästa lördag hos mig ! =)

2010-02-13 @ 19:36:07
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0