Lasagne

Jag lagar lasagne, men det går lite trögt:P Finns ju så mkt annat att göra;)

Ksa jobba ikväll vid 17 och så ska jag stänga. Om jag har tur så är det en snygg securitasvakt, men jönköping brukar inte ha så mkt att erbjuda, Huskvarna är bättre på just den punkten:D Har dessutom fått en hel massa tider i mars de senaste dagarna, me lika a lot!

Imorgon ska jag inte träna utan Oscar tog värdskapet åt mig för jag ska åka med pappa och hans jobb till Hestra och åka skidor. För 3-4 år sen ungefär så satt jag och storlipade när vi kom fram till att det itne skulle bli någon skidsemester med pappa. Jag åkte med Stina till österrike och sen året efter så blev det nog en minisemester har jag för mig(är så kass på att komma ihåg) och sen blev det ju USA. Iaf så är skidsemester alltid något vi har gjort sen jag var typ 2 år så det var lite sorgligt. Ville inte alls växa upp utan jag vill packa in mig i bilen och få tips av papput och komma ihåg hur det var när jag var mini och pappa fick ha galgliften i knävecket för att jag var så kort. Sen var det störtlopp ner för backen;) Härliga minnen.

Har kommit över detta lite nu men tycker fortfarande att det är lite sorgligt:P

Lasagnen väntar!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0