Möte

Idag har jag varit på mitt första anställda-möte på Friskis. Lärde mig ett och annat viktigt, så det var nog bra att jag fick detta möte!
Gick på station och det var lika jobbigt som vanligt, hamnade hela tiden bredvid en tjej som gjorde fel hela tiden, stör mig såååå, haha. Vill bara gå fram oc knacka henne på axeln och bara "du ursäkta, men det är såhär man gör!" Men det går ju inte för sig så det gjorde jag inte. 10-15 ledare på Friskis spyr kaskader och jag har fått bakterienojja och vill INTE få vinterkräksjukan. Usch får rysningar bara jag tänker på känslan när färdigtuggad mat tar fel väg ut!

Imorgon ska jag jobba en liten sväng på Friskis i Huskvarna innan jag ska på Johns puls kl 16.30. Ska försöka hinna gå till en tygaffär där först och kanske titta in på Helenas jobb och hitta mig ett par snygga leggings. Måste ju skriva CV och Cover letter tills på måndag också så det är en del at göra nu känner jag. Ska dessutom få iväg Tuva till skolan imorgon för mamma åker tidigt, och så ska jag ha henne ikväll med, och på söndag. Puh!

Jävligt trött! Så nu blir det sängen!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0