mutant?

Optikern igår som sagt. Mitt högra öga har varit riktgit irriterat och har varit rött med jämna mellanrum. Iaf så gjorde de alla tester som gick. De hällde färg i ögonen lyste med denvanliga lampan med UV-ljus, med något förstoringsglas så de tittade långt in i pupillen(sen fick jag sitta stilla i över fem minuter för jag såg itne ett skit, svarta fläckar framför ögonen) och så vände du ut-och-in på mina ögonlock. Trevligt som sjutton:P
Iaf så var det någon torr fläck och så fick jag en ny lins som jag ska prova som har mjukare kanter. Till sist, det som har med rubriken att göra, så såg hon att jag har ögonfransar som växer inne i slemmhinnorna i den där lilla rosa plutten i ögonvrån. Normalt tänkte jag, men fick höra att det är rätt valigt bara det att det inte brukar kännas så folk vet inte om det:P Iaf så såg mina "normala" ut(om det nu kan vara normalt) så itne säkert att det beror på det men om det itne går över sås ka hon skicka mig till en ögonläkare som kasnke drar bort hårstråna, med ändra problemet att de växer ut igen som alla andra hårstrån!

Jag ska strax dra mig ner mot friskis för att för första gången denna terminen gå på Johns aerobicpass, super fun!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0