Oopsie

Nu var det längesen jag skrev! Men det har varit en hel del att göra. I torsdags åkte jag till systemet åt Friskis som skulle bjuda på alkohol efter Michael Jacksonpasset på fredagen och sen jobbade jag en stund innan johns pass. Kändes i benen att det var tredje dagen i rad men jag överlevde:P

Igår jobbade jag 11.30-20.15. Snacka om att jag hade ont under fötterna när jag kom hem, helvete alltså. Vägrade ställa mig upp igen:P Kom hem, fetingbråk med mamma men sen blev vi sams och hon hjälpte mig med min nyaste uppgift i kursen. Att skriva CV och personligt brev.

Idag åkte jag och Stina till Huskvarna för att jag skulle köpa tyg till min klänning men om tyget kostar 800 spänn så köper jag hellre något. Tänker kolla i en tygaffär till först men det lutar åt att köpa. Vi tog iaf en tur till Kroatorpet och åt varsin underbar macka, vidare till Jönköpings frukthall där vi köpte all möjlig och omöjlig frukt som vi ska doppa i choklad hemma hos Stina om en stund medan vi kollar på melodifestivalen. Hade lite tid att döda så tog en sväng upp på A6(misstag!) där jag köpte en skithet kavaj för pengar som jag inte har(eller dom finns men borde läggas på annat) och så har jag så fina leggings som Helena köpte åt mig i veckan att Stina ville ha likadana men de fanns inte så istället hittade hon ett par skitheta med spets längs utsidan av benen!!

Har skrivit lite på arbetet nu också och är snart klar men ska åka iväg alldeles starx hem till ovan nämnda person!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0