Sjukskriven...

...från bloggen, och ja från jobbet igår också för den delen. Stackars John fick gå upp vid 5 och ta min tid. Ett illamående som hette duga och tillbringade hela onsdagseftermiddagen/kvällen i sängen med en ful gul hink. Dock så blev det ingen spya som tur var, det hittade en annan väg ut så att säga:P
Illamående hela torsdagen fast inte så det kändes som "jag måste spy" som tur var:) Idag mår jag mkt bättre inget illamåande alls nästan och jag ska minsann träna vid 15! Efter det ska jag träffa Ida (min otto ida).

Imorgon ska jag hem till Ida (den andra Ida, haha) på schlagerfest och det tror jag blir superbra. Måste bara komma ihåg att traska till systemet efter träningen idag!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0