Skärp er!

Skrev ett inlägg igårkväll men blogg.se har ju seriösa problem. Känns som det alltid är nått som itne funkar nu för tiden!

Iaf så gick jag och Helena på spinning vid 12 igår. Det är ju så satans jobbigt! Fysiskt såklart men även psykiskt. Man sitter där och trampar och trampar men rör sig inte ur fläcken. Hur kul känns det?
Beställde lunch innan passet så vi åt var sin sallad efteråt.

Har kommit igång riktigt bra med träningen nu, och har fått ett liv igen rent allmänt känns det som. Bra på alla sätt men man är ju så jäkla trött på kvällarna och det är jag itne alls van vid:P

Idag har jag ont i rumpa, BIG TIME! Insidan av sittknölarna är ömma som få, haha!

Tanken är att jag ska baka nånting nu, måste bara hitta något som jag är sugen på och hoppas att vi har alla ingredienser hemma. Sen ska jag på Johns aerobic vid 16. Imrogonska jag på Maries station vid 16, sen Johns puls på fredag och till sist Maries puls på söndag. Så torsdag och lördag blir mina vilodagar:D

Nu ska jag kolla på biggest looser:P

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0