Stackars stackars

Tycker lite synd om värma länder just nu, vi måste ju ha hälften av vattnet i världen som all den här snön?!
Åkte till A6 med Stina i lördags och orkade itne alls skotta bakom bilen innan så tog mig 5 minuter attbacka ut för jag slirade så, och i mina halvlåga stövlar så hade jag ju snö upp till knäna som läckte in i skorna och smälte på mina ben, inte nice!! Köpte mig ett vitt linna på HM en mascara av samma modell som jag brukar använda och den var helt stört billig så köpte en som jag kan ha när den nuvarande tar slut.
En sväng till systemet för inhandling av lite vitt Ecologicavin, mkt gott! Går förbi guldsmedsaffären där nånstans i mitten och alla står och kollar upp i taket, jag ställer mig bredvid och kan inte låta blir att fråga "vad kollar vi på?" fast ingen svarar vi kommer fram till att det nog är taket som inte gillar snön men skiter i vilket och går till IKEA.

Sitter skitbra och ser ut över hela A6, brandbilarna kommer på rad och vi får våra misstankar verkar ju stämmma när de börjar skotta taket. En lastbil som har kört fast vid macken vid rondellen(förlåt för att ni ikke jönköpingsbor inte fattar nått:P) mot ryhov och 3ans buss får åka runt hela skiten och ta andra vägen så ja kan ju bara gissa på vilka förseningar det var. När jag kommer hem så ser jag ju på nätet att A6 är avstängt. I was there!! haha Har jävliga problem med att parkera när jag kommer hem, tom värre än när jag skulle backa ut, dampar på sånt!!

Lördagkväll och jag John och Oscar ska hem till Ida för schlagertittande. Sjukt trevlig kväll måste jag säga, dock så vet jag knappt hur låtarna går men verkar som rätt låtar gick vidare.
Nu befinner jag mig på landet och pappa och hans bror A lägger golvet i vardagsrummet, ska vara samma där som i tillbygget, blir skitfint!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0