Tidig morgon

Nu ska jag gå och sova är tanken. Får väll läsa lite i min bok till kursen så blir jag nog trött, det är så det brukar bli när jag inte vill bli trött. Skulle inte förvåna mig om det blir tvärt om nu bara för det:P

Roligt på aerobicen, as always och så en stund i repan. Ställde mig utanför damernas omklädningsrum ett tag och agerade skopolis. Alla dessa folk som går in med skorna i omklädningsrummet och det blir ju så blött och skitigt! Sa till ett par tjejer igår och de bara "a just det ja, haha, sverige är itne så rent som man tror haha" och så satt dom kvar, bitches!

Börjar alltså 5.45 imorgon och vill att alla ska tycka synd om mig:P

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0