Träning, heja hejja

Ska alldeles strax försöka få in syster yster från pulkabacken där hon leker med sina vänner för att få med henne till friskis för att jag ska kunna gå på maries pulspass. Mamma åkte till nån stand som jag aldrig säger rätt runt 4 och kommer hem imorgon kväll så jag får ta han om syster:)

Idag har jag sytt och fixat hela dagen. Gjorde mina svarta jeans från USA till stuprör för jag använde dom aldrig som de var:P och så sydde jag dit resår längst ner på mina svarta mysbyxor från Gina för jag gillar inte när byxorna fladdrar runt fotlederna, haha!
Ska sy in mina nya leggings också för de är för stora i midjan men det är lite krångligare så ska fixa med det imorgon täntke jag.

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0