Undisclosed Desires

Så bra låt med Muse. kan inte låta bli att lyssna på den:P

Skolan idag var rätt tråkigt, och ineffektivt! Har börjat med nya grejer nu och har då en annan lärare, inte alls lika bra som den andra. Hon hummar när man frågar något och svarar på något helt annat. Jätteirriterande för vi jobbar med outlines och jag vet itne hur man gör fast hon förklarade!
Iaf så har jag precis ätit lunch och ska försöka sätta ihop en utstyrsel för galan nu innan tränigen.

Vet at det har varit helkasst med bilder det sista och ska försöka bli bättre men det är lite jobbigt eftersom jag alltid sitter på mammas dator nu för tiden och lägger bara in bilderna på min:P

Nu har jag iaf samlat på mig en del bilder så here we go:)


Jag i långt hår för 2(?) veckor sen

Jag hade tråkigt en dag och kletade på 5 kg läppglans och tog lite bilder, efter detta åkte även lila glitter på, men det ser sjukt mysko ut:P Vet inte hur mkt ni ser på bilden ovan men mina tänder i nerekäken står jäkligt tätt och i sick-sack och jag kan itne låta bli at undra varför jag inte fick tandställning när jag var mindre. Inte direkt så att man ber om det?! Nästan så jag vill betala för en sån där räls som han har bakom tänderna som Kenza har, men det stör mig inte så mkt egentligen bara att det hade varit kul med ett perfekt leende:P Har en bättre bild, wait for it....



Har ju stickat klart min halsduk/halskrage även den har jag kort på:)

Mysig som sjutton men jag har kommit på att jag itne alls är någon halsduksperson, tycker bara det är varmt och knöligt!


Hårprodukter jag köpte med mig hem från frissan. Den rosa burken som har en 6a på locket är en helt underbar inpackning!


Testade nya spetsBHn till lite olika linnen jag har, men inget var tipp-topp så får köpa nått nytt:P


Nya svarta kavajen med svarta stenar på uppslagen(? heter det så?) och vitt foder, med nya leggingsen och nya svarta tygskor från lindex!

Har mer att bjuda på men måste absolut ta mig mot friskis nu om jag ska hinna!!

PS. Saknar dig som FAN Erica!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Karin

MUSE! Så grymma :)

2010-02-10 @ 18:52:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0