Kalaset

Träffade Malin, Helena och Jenny på Waynes igår för att börja med vårt grupparbete. Blev väll mest snack om annat måste jag erkänna, allt mellan himmel och jord faktiskt:P
Hem en snabbis för lunch sen stressade ajg som en dåre till skolan för jag skulle träffa min lärare vid 14.10, fick komma in 14.40. Jag var lagom glad. Hon satt och pratade med folk som inte ens hade avtalat tid!!!
Inte för att jag hade nått bättre för mig, bara rent allämnt:D

Sen skulle jag träffa Pierre för en fika men hade förträngt att jag skulle jobba så istället blev det jobb 17-22.45.

Idag fick jag gå upp vid 8 för att åka med bilen till Attevik på service, gick hem vilket tog en timma och nu ska jag ner för att hämta den snart men tror jag tar bilen, haha!
Vid 18 är det KALASET. Musik och rörelser från Friskisstarten för 25 år sen tills nu, ska bli jättekul. Leta fram ett av mammas stenålderslinne som hon hade när hon var ledare i början av 90-talet. Det är råhett!

Köpte en väska igår med, ni ska få en sen bild sen.


Smile:)


Snööööö! Från igår.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0